Bu yaz kesin çıkıyoruz ağğbi

Herkese merhabalar, Bu yazımı iki hafta önce döndüğüm ama neredeyse bir yıldır hayalini kurup planlamaya çalıştığım interrail macerama ayırmak istiyorum. Bir yazı dizisi yapmak istediğim için bu ay sizlere karar verme ve hazırlık aşamalarından bahsedeceğim. 1- Dünyanın neresine giderseniz gidin yol arkadaşlarınızı iyi seçmeniz gerekiyor. Tabi tek başına seyahat edenler de var ama ben yanımda […]

Neden başkalarına muhtacız?

Herkese merhaba, Bu aralar staj yaptığımdan olsa gerek, dikkatimi bir şey çekiyor. Milletçe başkalarına çok bağlıyız. İnsan tabi ki sosyal bir varlık, başkalarına ihtiyaç duyuyoruz. Dışlanmak ve birileriyle sosyalleşmemek insanları hasta bile edebiliyor. Bunların hepsi kabul. Ama bazımız da başka insanlara çok ihtiyaç duyuyor bu da bir gerçek. Bu bağlılığın birçok çeşidi olabilir ama benim […]

Seçim Şöleni

Herkese merhaba, Malumunuz dün Türkiye büyük bir değişim yaşadı. Kimilerine göre iyi bir değişim, kimilerine göre kötü. Ben bunu birazcık siyasetsevmez ve acemi birinin gözünden anlatmak istiyorum. Valla ne yalan söyliyim seçimleri izlemek çok eğlenceli. Seçimlerden bir gün önce eve döndüğüm için, seçim sabahı hemen oyumu kullanıp odamı yerleştirmekle uğraşınca pek kafa yoramadım. Zaten çok ilgili […]

Game of Thrones: Kitap vs. Dizi

Herkese merhaba! Kendi kendime konuşmayı umduğum bu bloga hoşgeldiniz. Ben böyle kitaptır, müziktir, el işidir konuşup duracağım yani keyfinize bakın. Her nefes alan canlı gibi ben de Game of Thrones’un takipçisiyim. Tabi ki bundan 3 sene önce dizisiyle başladım. Olaylar, entrikalar ve o kurban olduğum çekimler hemencecik beni içine çekti. Gerçi kan görmeye, vahşete falan çok […]